معرفی بازی سوروایول !Dont Bite Me Bro

بازی های فان استیم

شهرتو از دست گله زامبی ها نجات بده !

در ابتدای بازی dont bite me bro (که به گویش خیابونی خودمون میشه منو گاز نگیر دادا!)

مردم شهر شما توسط یک شهاب سنگ آبی رنگ عجیب و غریب به زامبی تبدیل میشن
این شهاب سنگ مرموز دقیقا به مرکز شهر برخورد میکنه و با تشعشعاتی که توی شهر شما ساطع میکنه بلافاصله بعد از برخورد همه مردم شهرو به زامبی تبدیل میکنه!

دانلود بازی های مجانی استیم
پارک وسط شهر که شهاب سنگ دقیقا به مرکز اون برخورد کرده (اوایل داستان بازی)

بازی از جایی شروع میشه که یه مرد از روستای اطراف شهر سعی میکنه تا دنیا رو از زامبی ها نجات بده …

که صد البته شما نقش این مرد رو بازی میکنید (در ادامه بازی با شخصیت های بیشتری آشنا میشید که در مورد اونها در ادامه مطالب بازم براتون توضیح خواهیم داد)

بساز تا زنده بمونی!

بازی های مشابه ماینکرافت
تصاویری از میان شهر در حال جمع آوری وسایل بدرد بخور!

شما میتونید با ساخت پناهگاه زنده موندن رو برای خودتون راحت تر کنید ، برای ساخت پناهگاه شما باید چوب، سنگ یا آهن رو از جاهای مختلف پیدا و جمع کنید تا بتونید مایحتاج اولیه زندگی رو برای خودتون فراهم کنین، هرچقدر متریال بیشتر، بازی ایزی تر!
علاوه بر همه این ها یکی دیگه از دلایلی که شما ساخت و ساز میکنید. محافظت از کمپتون هست چون هر مدتی یک بار گروهی از زامبی ها به شما حمله میکنن و در صورتی که موفق بشن چادر اصلی شما رو که از اول دور اون کمپ میسازین رو خراب کنن دیگه کارتون تمومه و باید بازی رو مجددا شروع کنین !

شخصیت های بازی

بازی شخصیت های زیاد و متنوعی داره که در طول بازی باهاشون طی ایونت ها و حوادث خاصی آشنا میشین، بیشتر این کاراکتر های نیاز هایی دارن (quest) که از شما درخواست میکنن تا اونارو براشون انجام و بدین و بعد از اتمام ماموریت تعدادی از این ان پی سی های داخل بازی با شما به کمپتون میان و شما حتی میتونید برای اونا یکسری برج های نگهبانی هم بسازین تا از کمپ آخرالزمانی شما محافظت کنن!

کاراکتر های بازی منو گاز نگیر دادا
تعدادی از کاراکتر ها که در طول بازی منو گاز نگیر داداش با اون ها آشنا میشید!
بازی های خونه سازی
حضور چندین تن از اهالی خفن شهر در کمپ شما به منظور محافظت !

باس های بازی

بازی سه باس اصلی داره که با کشتن این سه باس، شما عملا بازی رو تموم میکنید و برنده میشید.
این سه باس رو میتونید توی بیمارستان،کلیسا و غار داخل و اطراف شهر پیدا کنید…
وقتی شما وارد این مکان ها میشید در طبقه اول هستید و باید زامبی های اون طبقه رو بکشید و وارد طبقه بعدی بشید.همه باس ها تو طبقه چهارم قرار دارن.

نقشه بازی

بازی مکان های متنوعی داره که میتونید با کمی گشت و گذار تو بازی اون هارو پیدا کنید…

بازی های جدید امسال
نقشه (مپ) بازی
بازی های دورهمی با دسته
شهر بازی: شهر بازی یک مکان پر از بازی هایی هست که یک زمانی جذاب بودن...ولی حالا فقط باعث ترس بازی کن ها میشن
بازیه منو گاز نگیر داداش
مزرعه:صاحب این مزرعه از شما میخواد تا این مزرعه رو از زامبی ها خالی کنید و بعد از چند کار دیگه همراه شما به کمپتون میاد.
بازی های باحال استیم
باتلاق: جایی بشدت مرموز که پر از قارچ و تمساحه، بالای این مکان یه خونه شکلاتی و آبنباتی وجود داره که بر خالف ظاهرش بسیار ترسناک و پر از زامبیه!

این بازی خیلی بازی طولانی نیست، ولی همونطور که ظاهرش داد میزنه بشدت فان هست و بازی کردنش حال میده، اگر چندین ساعت از بازی های معروف دنیا حاضر شدین دست بکشین تا یه چیز تازه رو امتحان کنین، بنظر من هیچ چیزی سرحال کننده تر از کتک کاری با زامبی ها به وسیله یدونه چماق و چندین اسلحه و جمع کردن آت و آشغالایه کف زمین نیست!
ضمنا این بازی فقط به صورت “splitscreen” و یا “remoteplay” قابل مولتی پلیر شدن هست، قبل از دانلود کردن/خریدن به قصد چند نفره بازی کردن حتما به این موارد توجه کنین!

Erfanmdg