معرفی بازی اکشن Arklight

بازی اکشن آرکلایت به این صورته که شما سوار بر یک سفینه فضایی به نام X52-ArkLight هستید که به مدت 50 سال منتظر یک خلبان بوده است و باید در شهر های مختلف بروید و  بلوک ها و متاکیوب هایی که Krain ها همه جا ریخته اند را با سلاح نوری سفینه تان نابود کنید، موفق باشید!

گیم پلی این بازی جذاب قدیمی به صورت خطی پیش میره و سفینه شما در نقشه اون مرحله پیش میره و هر چی بلوک های بیشتری رو نابود کنید امتیاز بیشتری هم میگیرید. 

 

تیر های شما نور هایی هستند که میتونید با نگه داشتن دکمه چپ ماوس اونهارو با شارژ کردن بزرگتر هم بکنید. این نور هارو میتونید با سفینه بهشون ضربه بزنید تا مثل بازی pong اونهارو به جهات مختلف هل بدید و همچنین با راست کلیک کردن هم میتونید اونهارو به سمت خودتون بکشید و تغییر جهت بدید یا کاملا جذبشون کنید البته این تیر ها محدودیت دارند چون انرژی شما تموم میشه.

 

هر مرحله چالش جدیدی داره و دشمنان جدید و شما برای اینکه انرزی سفینه تون تموم نشه باید حواستون به نور هایی که شلیک میکنید باشه. پاورآپ هایی هم توی بازی هستند مثل تیر بینهایت یا Pierce کردن یا دبل شات. توی بعضی از مرحله ها بلوک هایی وجود داره که آهنی هستند و نابود نمیشن و باید مواظب باشید که بهشون برخورد نکنین یا بلوک هایی که مقاوم تر از بقیه هستند. دشمنان شما هم Drone ها و سفینه ها و تانکهای دشمن هستند. موسیقی این بازی هم جذاب هستش حتما گوش کنید.

این بازی رو میتونید از طریق این لینک دانلود کنید و بازی کنید:

 

Erfanmdg