معرفی بازی فکری DORFROMANTIK

چالش توان شما در پیش بینی!

شاید یکی از بازی هایی که به جرئت بتوان گفت که قدرت شما در استراتژی پیش بینی و همه جانبه گری را به چالش میکشند و شما را وادار به فکر بسیار خواهد کرد بازی فکری و استراتژی DORFROMANTIK خواهد بود!
یکی از جذاب ترین نکات قابل اشاره در بازی دُرفرومانتیک گرافیک و انیمیشن خاص و منحصر به فرد آن میباشد که طراحی خلاقانه و خارق العاده آن در کنار موسیقی متن و حین بازی شما آرامش و فضای فکری خاصی میبخشد…

در شروع این بازی شما با یک تایل (tile) که در ای بازی زمینی به چندین حالت و شکل و کاربرد مختلف میباشد شروع میکنید، در وهله اول بازی شما دارای حدود 30 عدد تایل هستید ( بسته به سختی و یا آسانی بازی ) و باید بتوانید با به اتمام رساندن کوئست ها و مأموریت های در حین بازی تعداد آن ها را افزایش دهید تا به رکورد مورد نظر خود برسید!

این بازی دارای دو حالت کریتیو (creative) که به آن میتوانیم حالت نامحدود هم لقب دهیم و حالت سوروایوال (survival) که حالت اصلی بازیست میباشد، شما میتوانید در کنار وصل کردن تایل ها به منظور بالا بردن امتیاز خود و تعداد تایل هایتان حالت زیبایی به شهری که در حال ساختن آن هستید بدهید و تمامی این مسائل به خلاقیت و هوش شما در پیش بردن این بازی استراتژی وابسته میباشد!

یکی از زیبا ترین سازگاری های ممکن و در عین حال پر امتیاز بازی!

این سری بازی تمامی ندارد و فقط با زدن رکورد خود میتوانید دوستان و آشنایان خود را هم به چالش بکشید!
به منظور دریافت این بازی میتوانید به استیم مراجعه کرده و با پرداخت هزینه ناچیز آن را خریداری کنید.
پیشنهاد میکنیم حتی الامکان برای دانلود بازی به سایت های کرکی مراجعه نفرمایید تا از بازی سازانی چنین خلاق مطمئناً حمایت شود!
اما اگر قصد خرید ندارید و از سایت های کرکی بازی را دریافت میکنید…
سورس هایی مانند : دی ال فاکس، سرزمین دانلود، یاس دانلود، دانلود ها و …
برای دانلود فایل های این بازی بسیار امن هستند.

Erfanmdg
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
ارسال دیدگاه